Henkilöllisyyden todentamisjärjestelmä lisää suojaa henkilöitä vastaan, jotka yrittävät saada taloudellista hyötyä petoksella. Henkilöllisyytensä todistava henkilö on vastuussa paketin sisällöstä.
Paketti tulee toimittaa varastoomme suoraan kuriirin kautta, muita toimitustapoja ei ole saatavilla. Jos paketti toimitetaan itsepalvelupakettiterminaaliin tai keräyspisteeseen, emme voi noutaa pakettia.
Sääntömme kieltävät tilaukset Euroopan unionin ulkopuolisista maista.
Paketteja voidaan säilyttää varastossamme 30 päivän ajan.
Kyllä, kuljetamme erikokoisia rahteja.
Saksan, Puolan, Ranskan, Italian ja Ison-Britannian varastojen osoitteet annetaan varmennetuille asiakkaille. Saat ne selville kirjautumalla järjestelmään ”tili” -kohdassa,
Heti kun olemme vastaanottaneet ostoksesi Saksassa, Puolassa, Italiassa, Ranskassa tai Isossa-Britanniassa, syötämme niiden tiedot järjestelmään, ja saat automaattisen ilmoituksen siitä, että uusi ostos on vastaanotettu puolestasi (näet painon, koon ja toimittajan tililläsi). Ostoksen tila on tällöin ”Paketti Saksassa”, ”Paketti Puolassa”, ”Paketti Isossa-Britanniassa”. Kun kaikki viikon paketit lähtevät kohti Suomea, tilaksi tulee “Paketti matkalla Suomeen”. Kun paketti on vastaanotettu Suomen varastossa, saat viestin ”Paketti on jakelukeskuksessa”. Kun paketit ovat matkalla Suomeen tai ovat jo saapuneet Suomeen, voit lisätä ne laskuusi, valita toimitustavan ja maksaa niistä. Kun paketti on valmis, saat ilmoituksen, ja tilaksi tulee “Paketti lähetetty”.
Löydät laskun tililtäsi ja se lähetetään sinulle sähköpostilla maksun suoritettuasi.
Voit ostaa kaikista verkkokaupoista Saksassa, Iso-Britanniassa, Puolassa, Italiassa, Ranskassa ja mussa Euroopan Unionin maissa, jotka toimittavat Saksaan tai Iso-Britanniaan.
Jos et ole tyytyväinen saamasi tavaran kuntoon, ja luulet sen johtuvan huonoista kuljetusolosuhteista, ota meihin yhteyttä, ja käsittelemme jokaisen tilauksen tapauskohtaisesti.
Voit maksaa verkkopankilla.
Kyllä, Jos tilaamasi paketit saapuvat eri aikoihin, voit "säilöä” niitä varastoomme, ja noutaa ne, kun kaikki tilaamasi paketit ovat saapuneet varastoomme.
Varmista ensin, että myyjä on varmasti lähettänyt tavaran ja toimittanut sen osoitteeseemme. Vaihtoehtoisesti on myös mahdollista, että olemme vastaanottaneet tavaran, mutta myyjä ei antanut sinulle ostoksen ID-tunnusta, tai hän antoi väärän tunnuksen. Lähetä paketin seurantanumero sähköpostiosoitteeseen: info@pirkeu.lt.
Pakettitilauksia voi viimeistellä vain yhden saman maan sisältä. Saman maan sisältä viimeisteltävistä paketeista maksat pakettien kokonaispainosta, sekä viimeistelymaksun 0,99 euroa pakettia kohti.
Maksu ei ole mahdollista toimituksen yhteydessä. Kyseisiä paketteja ei hyväksytä varastoomme ja paketit palautetaan myyjälle.