U.K.K.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Miksi minun täytyy vahvistaa henkilöllisyyteni?

Henkilöllisyyden todentamisjärjestelmä lisää suojaa henkilöitä vastaan, jotka yrittävät saada taloudellista hyötyä petoksella. Henkilöllisyytensä todistava henkilö on vastuussa paketin sisällöstä.

Mitä toimitustapaa minun tulisi käyttää verkkokaupassa toimittaakseni pakettini varastoonne?

Paketti tulee toimittaa varastoomme suoraan kuriirin kautta, muita toimitustapoja ei ole saatavilla. Jos paketti toimitetaan itsepalvelupakettiterminaaliin tai keräyspisteeseen, emme voi noutaa pakettia.

Haluan tilata paketin EU:n ulkopuolisista maista, onko se mahdollista?

Sääntömme kieltävät tilaukset Euroopan unionin ulkopuolisista maista.

Kuinka pitkään voin säilyttää paketteja varastossanne?

Paketteja voidaan säilyttää varastossamme 30 päivän ajan.

Miksi OSTAEU?
  • Mahdollisuus tehdä ostoksia eri verkkokaupoissa Saksassa, Espanjassa, Englannissa, Puolassa, Ranskassa, Italiassa, Liettuassa, Latviassa ja Alankomaissa;
  • Voit yhdistää paketteja eri verkkokaupoista ja maksaa tilauksen toimituksen yhtenä pakettina
  • Nopea toimitus paketin saavuttua ulkomaisesta varastosta.
Kuljetatteko isoja tilauksia/rahtia?

Kyllä, kuljetamme erikokoisia rahteja.

Mistä löydän Saksan, Espanjan, Puolan, Englannin, Ranskan, Italian, Liettuan, Latvian ja Alankomaiden varaston osoitteen?

Vahvistetuille asiakkaille annetaan Saksan, Espanjan, Puolan, ranskan, Italian, Englannin, Liettuan, Latvian ja Alankomaiden varasto-osoitteet. Löydät ne kirjautumalla järjestelmään "Varastojen osoitteet" -osiosta.

Kuinka ostokseni tila muuttuu? Kuinka voin seurata sitä?

Heti kun olemme vastaanottaneet ostoksesi Saksassa, Espanjassa, Puolassa, Italiassa, Ranskassa, Englannissa, Liettuassa, Latviassa, Alankomaissa, lisäämme ne järjestelmään ja saat automaattisen järjestelmäilmoituksen uuden paketin vastaanottamisesta (näet painon, koon ja lähettäjän tililläsi), status on "Paketti Saksassa", "Paketti Puolassa", "Paketti Englannissa" jne. Kun kaikki viikon paketit lähtevät kohti Suomea, tilaksi tulee “Paketti matkalla Suomeen”. Kun paketti on vastaanotettu Suomen varastossa, saat viestin ”Paketti on jakelukeskuksessa”. Kun paketit ovat matkalla Suomeen tai ovat jo saapuneet Suomeen, voit lisätä ne laskuusi, valita toimitustavan ja maksaa niistä. Kun paketti on valmis, saat ilmoituksen, ja tilaksi tulee “Paketti lähetetty”.

Mistä löydän laskun?

Löydät laskun tililtäsi ja se lähetetään sinulle sähköpostilla maksun suoritettuasi.

Voinko ostaa tuotteita muista verkkokaupoista verkkosivuillanne olevalla listalla mainittujen lisäksi?

Sinun on mahdollista ostaa kaikista verkkokaupoista Saksassa, Espanjassa, Englannissa, Puolassa, Ranskassa, Italiassa, Liettuassa, Latviassa, Alankomaissa ja muissa Euroopan unionin maissa, jotka tarjoavat ostosten toimitusta Saksaan, Espanjaan, Englantiin, Puolaan, Ranskaan, Italiaan, Liettuaan, Latviaan ja Alankomaihin.

Mitä teen, jos tilaamani tuotteet saapuvat vaurioituneina?

Jos et ole tyytyväinen saamasi tavaran kuntoon, ja luulet sen johtuvan huonoista kuljetusolosuhteista, ota meihin yhteyttä, ja käsittelemme jokaisen tilauksen tapauskohtaisesti.

Miten voin maksaa tarjotuista palveluista?

Voit maksaa verkkopankilla.

Pystynkö toimittamaan suuremman määrän tuotteita?

Kyllä, Jos tilaamasi paketit saapuvat eri aikoihin, voit "säilöä” niitä varastoomme, ja noutaa ne, kun kaikki tilaamasi paketit ovat saapuneet varastoomme.

Olen tilannut ostoksen, mutta se ei ole vielä ilmestynyt järjestelmään. Miksi?

Varmista ensin, että myyjä on varmasti lähettänyt tavaran ja toimittanut sen osoitteeseemme. Vaihtoehtoisesti on myös mahdollista, että olemme vastaanottaneet tavaran, mutta myyjä ei antanut sinulle ostoksen ID-tunnusta, tai hän antoi väärän tunnuksen. Lähetä paketin seurantanumero sähköpostiosoitteeseen: info@pirkeu.lt.

Voiko pakettitilauksia viimeistellä useasta eri maasta?

Pakettitilauksia voi viimeistellä vain yhden saman maan sisältä. Saman maan sisältä viimeisteltävistä paketeista maksat pakettien kokonaispainosta, sekä viimeistelymaksun 0,99 euroa pakettia kohti.

Tilasin tavaran Puolasta ja valitsin vahingossa tavaran maksamisen toimituksen yhteydessä. Voiko työntekijänne Puolassa vastaanottaa paketin ja maksaa siitä?

Maksu ei ole mahdollista toimituksen yhteydessä. Kyseisiä paketteja ei hyväksytä varastoomme ja paketit palautetaan myyjälle.